Kısa adı SELBİM olan Selçuk Belediyesi İletişim Merkezi hayata geçiyor. Farklı iletişim kanalları yoluyla vatandaşların istek ve şikayetlerini iletebileceği SELBİM vatandaşlara; danışma olmanın çok ötesinde bir anlayışla hizmet verecek.
Bir kentte en çok o kentte yaşayanların var olduğu anlayışıyla yola çıkan SELBİM; vatandaşların günlük hayatın her anında karşılaştıkları sorunları, kente dair isteklerini telefon, e-posta ve WhastsApp yoluyla iletebilecekleri bir halkla ilişkiler sistemi olarak hayata geçecek. Selçuk Belediye Başkanı Filiz Ceritoğlu Sengel’in seçim öncesi projelerinden biri olan SELBİM, haftanın 7 günü, günün 24 saati vatandaşların ulaşabilecekleri hizmet ağı olarak faaliyet gösterecek. WhatsApp ihbar hattı sayesinde kolay ve etkin bir erişim ağı sağlayacak olan SELBİM, Selçuk Belediyesi ile vatandaş arasında köprü olacak.